150%-ot nŇĎtt a Honor 2018 elsŇĎ fel√©ben

A Honor, a vezetŇĎ okostelefon e-brand közétette 2018 elsŇĎ félévére vonatkozó eladási adatait. A tavalyi évhez képest óriási, 150%-os növekedést könyvelhetett el a márka a...

 
 

Az AOC és az MMD kombinált növekedése az európai piaci növekedés duplája

A 2017-es stagnálást követŇĎen az európai monitor piac növekedése 2018 elsŇĎ negyedévében 8%-ra emelkedett, és az AOC és az MMD, a Philips márka licenc partnere ebben az évben ennek a...

 
 

TŇĎzsd√©re viszi r√©szv√©nyeit a BILK Logisztikai Nyrt.

A BILK Logisztikai Nyrt. bevezeti részvényeit a Budapesti ÉrtéktŇĎzsdére – jelentette be sajtótájékoztatón Wáberer Lívia, a társaság vezérigazgatója. A BILK valamennyi...

 

√Ātadt√°k az √Čv Internetes KereskedŇĎje 2018 D√≠jat

Idén 12. alkalommal adták át a rangos Év Internetes KereskedŇĎje 2018 Díjat. A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet, második helyezett a

 
 

T√≠z √©v alatt t√≠zszeres√©re nŇĎtt a magyar e-kiskereskedelem

545 milliárd forint: ennyi volt 2017-ben a magyar online kiskereskedelem nettó forgalma. Ezzel elŇĎször szárnyalta túl az 500 milliárd forintos lélektani határt. 10 év alatt, 46 milliárd forintról 545...

 

A Huawei az egyed√ľli k√≠nai a leg√©rt√©kesebb m√°rk√°k rangsor√°ban

A Huawei egyedüli kínai márkaként ismét felkerült a FORBES legértékesebb brandeket összegzŇĎ 2018-as (Most Valuable Brands) listájára. Az összeállítás szerint a vállalat...

 
 

Retail Konferencia a vásárlói élmény jegyében

Ma tartják a Retail Konferenciát, a kiskereskedelemmel foglalkozó szakemberek legrangosabb technológiai seregszemléjét. Az egynapos, már 7. éve megrendezett...

 

KedvezŇĎ piaci dinamika a hazai v√°llalat√©rt√©kes√≠t√©si √©s felv√°s√°rl√°si piacon

Ugyan az elmúlt évben a közép-kelet-európai régióban és Magyarországon is bizonyos mértékben csökkent a tranzakciós aktivitás az M&A piacon, azonban a gazdasági...

 
 
 
 

Belépés

 

 

Regisztráció