A web√°ruh√°zak k√∂r√©ben az online marketing az abszol√ļt gyŇĎztes

A hazai webáruházak 93%-a használ valamilyen online marketing eszközt, szemben az offline megoldásokkal, amelyeket csak az online áruházak fele vesz igénybe. A keresŇĎoptimalizálás és a fizetett...

 
 

A Magyar Telekom 2017. negyedik negyedéves eredményei

A Magyar Telekom közzétette 2017. negyedik negyedévre és egész évre vonatkozó Nemzetközi Pénzügyi Jelentési Szabványok (IFRS) szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit.

 
 

1,2 milliárd euró felett a hazai e-kereskedelem

A hagyományos kiskereskedelemhez képest továbbra is háromszoros sebességgel bŇĎvül a hazai online értékesítés, a szektor 2017-ben átlépte a 360 milliárd forintos forgalmat. A bŇĎvülés...

 

PiacvezetŇĎ szerepre t√∂r a r√©gi√≥ban a Starschema

Az OTP és az Eximbank tulajdonában álló PortfoLion Regionális MagántŇĎke Alap 5 millió dolláros befektetést biztosít a Starschema Kft. részére. A budapesti székhelyŇĪ IT cég a jelentŇĎs...

 
 

A Magyar Telekom Igazgatóságának bejelentése a 2017. évi eredmény utáni osztalékról

A Magyar Telekom Igazgatósága megtárgyalta a Magyar Telekom Nyrt. anyavállalat és a Magyar Telekom Csoport IFRS szerint készült 2017. évi éves beszámolóit, és azokat jóváhagyásra...

 

A Cellum stratégiai megállapodást írt alá az indonéz Telkommal

A Cellum Global stratégiai együttmŇĪködési és befektetési megállapodást írt alá kedden Budapesten a Metranettel, Indonézia piacvezetŇĎ infokommunikációs (ICT) cégcsoportjának, a Telkom...

 
 

Blockchain Budapest konferencia

A magyar informatikusok ott vannak a blockchainfejlesztések élvonalában, sŇĎt már több magyar fejlesztésŇĪ kriptovaluta is befektetŇĎket keres. A blockchainalapú alkalmazások közül mégis csak kevés...

 

A digit√°lis kereskedelem 2018-as trendjei

A vásárlói bizalom folyamatos erŇĎsödésének köszönhetŇĎen a digitális kereskedelem évrŇĎl évre egyre jelentŇĎsebb forgalmat realizál. Az e-kereskedŇĎk a technológiai fejlesztések mellett...

 
 
 
 

Belépés

 

 

Regisztráció