A Ricoh kit√ľntet√©se: MarCom platinum √©s arany d√≠jak

A Ricoh bejelentette, hogy a legnagyobb elismerésben részesült a Marketing és Kommunikációs Szakemberek Szervezete által odaítélt éves MarCom Awards versenyben. A Ricoh a platinum díjat a Grafika Expo Ricoh standjának kivitelezésért kapta, míg a drupa 2012 közönségkapcsolati program elismeréseként arany fokozatú díjban részesült.

A MarCom Awards több mint 6.000 jegyzést kapott ebben az évben a vállalati és marketingkommunikációs részlegektŇĎl, reklámügynökségektŇĎl, PR vállalatoktól, tervezŇĎ irodáktól, termelŇĎ vállalatoktól és szabadúszóktól. A nyertesek több mint 200 kategóriában kerültek kiválasztásra, hat média- és kommunikációs forma közül: marketing, kiadványok, marketing/promóció, köz-/ és társadalmi célú szolgáltatások, kreativitás és interaktivitás.

A Ricoh platina fokozatú elismerésben részesített standját a 2012-es Grafika Expo-n mutatta be, ami a legnagyobb mŇĪvészeti grafikai konferencia és kiállítás Észak-Amerikában. A Ricoh új mottója, az imagine. change. szellemében jelent meg, azaz a Ricoh milyen módon tudja átalakítani a vállalati munkát a dolgozók kollektív elképzeléseinek hasznosításával, összehangolva a professzionális nyomdai szakemberek és alkalmazási módok fejlesztésével. Ennek megteremtésével a csoport létrehozta azt a „fŇĎútvonalat”, amelybe beletartoznak a nyomdai alkalmazások és hardver megoldások. Ez az új koncepció minden eddiginél erŇĎsebb forgalmi számokat hozott, és 13 %-os ügyfélaktivitási növekedést eredményezett a kiállítás óta.
 
A Grafika Expo-n bemutatott megoldások a képzelet utcájának és a változtatások sugárútjának metszéspontjában találkoztak, ezenkívül megszólította az ügyfeleket „A nyomtatás és ami mögötte van” szlogen megnyilvánulásával, mely összekapcsolta a Ricoh vállalat üzenetkezelését és nyomdaiparban betöltött vezetŇĎ pozícióját.
 
Az arany fokozatú díjért a Ricoh egy összehangolt és integrált közösségi média és PR kampányt hozott létre, ami elvezetett a négy évenként megrendezésre kerülŇĎ globális nyomdai rendezvényhez, a drupa-hoz. Ennek a stratégiai kampánynak a célja a Ricoh versenyen túlmutató hírnevének fenntartása – a jelentŇĎs marketing költségtöbblettel együtt – beleértve drupa elŇĎtt megrendezésre kerülŇĎ élŇĎ, virtuális média és sajtókonferenciát, a sajtóbejelentéseket, a közmédiában való megjelenést, a kiállítás ideje alatt és az azt követŇĎ szinkronizált #printchat bemutatót, ami a kommunikáció fenntartását szolgálta. Ezekkel a stratégiai lépésekkel kívánta a Ricoh vállalat bevezetni újdonságait, szolgáltatásait s vezetŇĎ ipari helyzetét megerŇĎsíteni. Ennek eredményeként könyvelhetŇĎ el a 180%-os növekedés a retweets-ben, 100%-os évenkénti növekedés az új követŇĎk számában, közel 50 résztvevŇĎ a kiállítás megelŇĎzŇĎ videokonferencián és folyamatos globális médialefedettség a Ricoh drupa híreivel.
 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció