Evolution: egy √ļj konferencia az online marketing leg√ļjabb eszk√∂zeirŇĎl

Az online evolució napjának nevezi - az Internet Hungaryt, Media Hungaryt, Kamera Hugáriát is rendezŇĎ - Csermely Ákos új konferenciáját, az Evolutiont, amelyet február 28-ára hirdetett meg az óbudai Ramada Plazaba.

Az új konferencia mottója: "kontroll alatt", a tematika pedig kiterjed mindenre, amit ellenŇĎrzésünk alá kell vonni: az idŇĎre, pénzre, figyelemre, hatékonyságra.

 

Az Evolution elnevezésŇĪ konferencia a marketing és a média új, aktuális eszközeire fókuszál, interaktív formában, gyakorlati oldalról, esettanulmányokkal illusztrálva vizsgálja azok hatékonyságát, életszerŇĪségét. 

 

A bevalottan sorozatnak szánt új konferencia az elsŇĎ alkalommal a Performance Based (teljesítmény alapú online marketingelszámolás) és a Közösségi Marketing eszközeit tŇĪzte napirendre. A szakmai elŇĎadók - egyebek mellett - ilyen kérdésekre igyekeznek megtalálni a választ: A performance marketing és a social media milyen mértékben változtatja meg az online marketing arcképét? Evolúciós mérföldkŇĎ vagy evolúciós zsákutca? A valódi teljesítményt mérjük-e, amikor mérünk?

A performance szekció 3 interaktív elŇĎadásban a szakmai alapoktól indulva, választ adva a szakterület legalapvetŇĎbb kérdéseire (pl.: kinek érdemes ilyen tevékenységben gondolkodni, hogyan kell célokat kitŇĪzni), eljut a tevékenység felépítéséhez szükséges gyakorlati kérdések és válaszok (kreatív tervezés, weboldal-optimalizálás) ismertetéséig, kiegészítve az egyes szempontok, érdekek rendszerbe szervezéséhez szükséges ismeretekkel – mindezt gyakorlati példákkal alátámasztva, opponált elŇĎadások formájában. Ebéd után két párhuzamos workshop keretében a performance marketing mŇĪködtetéséhez elengedhetetlen mérésekrŇĎl adnak a szakértŇĎk gyakorlati áttekintést, valamint 4 eltérŇĎ online értékesítési helyzetben (kevéstermékes webshop, nagyszámú (10 000+) termékes webshop, leadgyŇĪjtésen alapuló értékesítés, brandalapú értékesítés) mutatják be a performance marketing mŇĪködését.
A performance szekció esettanulmányként bemutat egy - az online média márkaismertség növelési erejének tesztelésére készített - display média kampányt és az azt lekövetŇĎ kutatást.

 

A social szekció a Facebook adta lehetŇĎségeket és azok megvalósíthatóságát vizsgálja meg alaposabban. A közösségi marketing szekció délelŇĎtti elŇĎadásai rávilágítanak arra, hogyan lehet hatékony kampányokat lebonyolítani hirdetéssel, illetve nyereményjátékokkal úgy, hogy ne sértsük meg a Facebook szabályzatát. A délutáni workshopok a napi Facebook oldal üzemeltetésérŇĎl szólnak, arról, hogy miképp lehet ezt a leghatékonyabban végezni, akár kezdŇĎ, akár haladó szinten. 

 

A részletes program: http://www.evolution.hu/program/

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció