SAS kampánymenedzsment a Magyar Telekomnál és az Erste Banknál

Az üzleti analitika alkalmazása a vállalatok többlépcsŇĎs, többcsatornás marketingkommunikációs stratégiáinak megvalósítását támogatja.

A jövedelmezŇĎ ügyfélkapcsolatok kiépítése és megtartása szinte minden iparágban az egyik legfontosabb feladat, amelyhez a vállalatok ma már temérdek adattal rendelkeznek. Az ügyfelek összetételérŇĎl, médiafogyasztási szokásairól és vásárlási preferenciáiról összegyŇĪjtött információk lehetŇĎvé teszik, hogy a cégek az eltérŇĎ célcsoportokat különbözŇĎ kommunikációs csatornák testreszabott kombinációjával minden korábbinál hatékonyabban érjék el. Az interaktív, fogyasztói igényekbŇĎl kiinduló kampánykezelés azonban nem nélkülözheti a fejlett, csúcstechnológiás elemzŇĎi képességeket. E tekintetben a sok százezer ügyféllel rendelkezŇĎ pénzintézetek és a telekommunikációs cégek hasonló kihívásokkal szembesülnek. A SAS kampánymenedzsment megoldása egyformán kielégíti mindkét piac igényeit, ezt a napokban egy hazai bank és a legnagyobb magyar távközlési szolgáltató választása egyaránt bizonyította.

„A Magyar Telekom az élesedŇĎ piaci versenyben is biztosítani kívánja vezetŇĎ helyét azzal, hogy még pontosabban képes azonosítani elŇĎfizetŇĎi igényeit, valamint személyre szabott ajánlatokkal és hatékony kommunikációval szolgálja ki ügyfeleit.” – nyilatkozta Éberling Judit, a Magyar Telekom CRM és üzleti intelligencia ágazatának igazgatóhelyettese, majd hozzátette: „A Magyar Telekom esetében a T-Home és a T-Mobile ügyfélkörét érintŇĎ projekt keretében kiváltjuk a korábbi szoftvert és a SAS támogatásával integrált analitikai és kampánymenedzsment környezetet hozunk létre.”

„Az Erste Bank azért döntött a SAS kampánymenedzsment alkalmazásának bevezetése mellett, mert segítségével optimalizálni tudjuk termékeink és az egyes célcsoportok összekapcsolását, így ajánlataink a megfelelŇĎ idŇĎben és kommunikációs csatornákon keresztül juthatnak el ügyfeleinkhez.” - nyilatkozta Sztanó Imre az Erste Bank lakossági üzletágáért felelŇĎs vezérigazgató-helyettese.

„Nagy örömünkre szolgál, hogy ez a két vállalat ismét a bizalmával tüntetett ki bennünket és biztos vagyok abban, hogy szoftvereinkkel és szolgáltatásainkkal hozzájárulunk jövŇĎbeli üzleti sikereikhez.” – fogalmazott Musza István, a SAS magyarországi cégvezetŇĎje. “A SAS kampánymenedzsment alkalmazásának bevezetése a Magyar Telekom és az Erste Bank esetén egyaránt a régóta tartó, hosszú távú stratégiai partnerség újabb mérföldköve.”

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció