Az √Čv e-kereskedŇĎi a Scarab aj√°nl√≥j√°t haszn√°lj√°k

Az idei Év Internetes KereskedŇĎje Díj mindhárom dobogós helyét az intelligens termékajánló rendszerek globális piacán mŇĪködŇĎ Scarab Research ügyfelei nyerték el.

Az elsŇĎ díjjal jutalmazott Bookline.hu már 2009 óta alkalmazza sikerrel a nagyvállalati ügyfelek számára kínált Scarab Enterprise integrált terméket, míg a második helyezést elért Extreme Digital, valamint a harmadik helyre befutó Játéknet.hu az alig négy hónapja indított Scarab Cloud webszolgáltatás ügyfelei. A Scarab Research gratulál a gyŇĎzteseknek, és sok sikert kíván a dobogóról ezúttal lemaradt nevezŇĎknek.

A kifejezetten KKV-k számára fejlesztett Scarab Cloud termék a kitüntetésben részesített ügyfeleken túl is rendkívül gyors terjeszkedésrŇĎl számolhat be. A nyáron indított szolgáltatás már több hazai webáruházban éles üzemben fut, így például az Anima Könyvesboltban is. A Scarab Cloud térhódítása a rendszer rendkívül gyors implementálhatóságának és gyakorlatilag nulla beruházási igényének köszönhetŇĎ, valamint igazolja a szolgáltatáshoz kialakított elŇĎfizetŇĎi modell életképességét.

Az elmúlt években kiérlelt cloud computing megoldásokra építŇĎ Scarab Cloud termékajánló platform mindennemŇĪ informatikai beruházás nélkül, havi elŇĎfizetéses modellen keresztül teszi elérhetŇĎvé a Scarab Research intelligens termékajánló rendszerét. A cloud technológia további hozadéka az egyszerŇĪ és gyors integrálhatóság, amivel a rendszer a legtöbb webshopban néhány óra alatt üzembe helyezhetŇĎ.

A Scarab csúcstechnológiás rendszere a mesterséges intelligencia és a gépi tanulás kutatási területeinek eredményeit alkalmazza az e-kereskedelem értékesítési hatékonyságának növelésére. A Scarab rendszer erŇĎssége, hogy képes a legapróbb részletességgel feltérképezni a vásárlók személyes preferenciáit, és ezek alapján igen nagy precizitással kínál személyre szabott ajánlásokat.

A tapasztalatok szerint a Scarab termékajánló rendszer már igen rövid távon is képes 5%-15% növekedést produkálni az online eladásokban, hosszabb távon pedig alapvetŇĎ szerepet játszik a vásárlási élmény meghatározásában, az ügyfél-elégedettség fokozásában és a vásárlói hŇĪség kialakításában.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció