A NET’54-gyel központosít a K&H

Új központi telephelyén található ügyfélszolgálati rendszerének korszerŇĪsítéséhez és karbantartásához keresett partnert a K&H Bank. Az Avaya alapokon nyugvó rendszer áttelepítésére és frissítésére kiírt tendert a NET’54 Üzleti Kommunikáció nyerte el.

A hatékonyabb ügyfélszolgálati munka megvalósítása érdekében döntött úgy a K&H Bank még 2009 tavaszán, hogy új telephelyén konszolidálja és frissíti az ügyfelek telefonos kiszolgálásához szükséges távközlési infrastruktúrát. A Bank ezért a már rendelkezésére álló Avaya rendszer áttelepítésére, korszerŇĪsítésére és karbantartására tendert írt ki, melynek gyŇĎztese Magyarország legnagyobb Avaya-partnere, a NET’54 Üzleti Kommunikáció lett.
A K&H Bank globális Avaya szerzŇĎdéssel rendelkezik, így a tenderen nem az új eszközök szállításának ára, hanem a versenyen induló cégek referenciái, valamint tanácsadói, oktatási, és karbantartási tapasztalata alapján döntöttek. „Vállalatunk évtizedes távközlési tapasztalattal és komoly pénzintézeti referenciákkal indult a projekten. Megtiszteltetés számunkra, hogy a K&H Bank is minket választott ügyfélszolgálati rendszerének modernizálására és folyamatos felügyeletére” – mondta ifj. Karászi József, a NET’54 Üzleti Kommunikáció ügyvezetŇĎje.

A K&H Banknál végzett call center újratelepítési és szolgáltatásfrissítési munka a tender keretében vállalt határidŇĎn belül, 6 hét alatt sikeresen lezajlott. Ezt követte az ügyfélszolgálati rendszer új lehetŇĎségeinek bemutatását célzó felhasználói oktatás, ezzel párhuzamosan pedig a 24 órás rendszerfelügyeleti szolgáltatás elindítása.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció