M√°r online elad√≥n√°l is lehet szem√©lyesen v√°s√°rolni az Extreme Digital szak√ľzlet√©ben

Az Extreme Digital Szent István körúti üzletében a járvány második hullámának kezdete óta online értékesítési és tanácsadói pult várja a betérŇĎket: egy képernyŇĎvel, mikrofonnal és webkamerával szerelt terminálra online platformon keresztül bejelentkezŇĎ eladó is segít a vásárlók kiszolgálásában. A kísérlet bevált, további üzletekben is várható az interneten keresztül bejelentkezŇĎ munkatársak megjelenése.

Az Extreme Digital hibrid, online áruházon és offline üzleteken alapuló üzleti modellben, a járványhelyzet miatt néhány hónappal ezelŇĎtt szokatlan megoldást vezetett be a Nyugati pályaudvar közelében lévŇĎ, Szent István körúti üzletében. Ennek a bejáratának közelében egy ügyfélhívóra hasonlító terminál fogadja, amelyen keresztül olyan munkatársak is tudnak segíteni az értékesítésben, akik számára a COVID-19 kiemelt egészségügyi kockázatot jelentene, ezért a járvány alatt nem tudnak személyesen dolgozni az üzletben.

 

 

Az online terminálon webkamera és mikrofon van felszerelve, amelyen keresztül az otthonából dolgozó eladóval hasonlóképp lehet beszélni, mintha fizikai valójában a pult mögött állna. A fekete pénteki és karácsonyi szezonban több, az otthonukból online platformon keresztül a bolti terminálra bejelentkezŇĎ Extreme Digital-munkatársak egy-egy napon akár a boltba érkezŇĎ vásárlók negyedét is kiszolgálták, ami jól jelzi, hogy a fizikai üzletben is bevált az online ügyintézés.

 

“Ez a projekt egy járványhelyzet alatti érdekes kísérletként indult, hiszen a vásárlóknak is biztonságosabb érzetet ad szakeladóinkkal beszélni és tudtunk munkát biztosítani azoknak a boltos kollégáknak is , akik a járvány alatt nem dolgozhattak a szokásos módon. Bár sok betérŇĎ vásárló még mindig meglepŇĎdik, amikor a terminál képernyŇĎjérŇĎl egy élŇĎ ember szólítja meg, a visszatérŇĎ vásárlók közül sokan már rutinosan a terminálhoz mennek, ha nem áll elŇĎtte senki, mert tudják, hogy azon keresztül mindent tökéletesen elintézhetnek. Ennek nyomán a járványhelyzettŇĎl függetlenül azt tervezzük, hogy további szaküzleteinkben is bevezetjük az online terminálokat, hiszen ezeken keresztül bármelyik üzletünkbe »kapcsolhatunk« majd például egy hiteltanácsadó, vagy egy-egy termékkategóriához különösen értŇĎ kollégát” - mondta el a Várkonyi Balázs, az Extreme Digital és eMAG ügyvezetŇĎje.

 

 

Az otthonukból bejelentkezŇĎ szakértŇĎk számítógépükrŇĎl hozzáférnek az aktuális bolti készletekhez és képernyŇĎmegosztáson keresztül akár meg is tudják mutatni a termékek webáruházas adatlapjait, vagy kiegészítŇĎket is ajánlhatnak a vásárlóknak. A termékeket  az üzlet pénztárában fizikailag is jelen lévŇĎ munkatársnál tudják kifizetni a vásárlók az Extreme Digital Szent István körúti üzletében, de a fejlesztések között már szerepel a bankkártya-terminál bevezetése, az így kifizetett terméket pedig az árukiadó pultnál rögtön át is tudja majd venni a vásárló.

 

Miután a néhány hónapos teszt során az online ügyintézŇĎ pult fogadtatása nagyon pozitív volt a vásárlók körében, az Extreme Digital további szaküzleteiben is várható a bevezetése.  

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció