Az Allianz Hung√°ria bŇĎv√≠ti sikeres digit√°lis megold√°sainak k√∂r√©t

A biztosító március végén a gépjármŇĪ-felelŇĎsségbiztosítási károk esetében is elérhetŇĎvé tette ügyfelei és a hozzá forduló károsultak számára az eddig csak Casco-kárügyintézésben használt, azon a téren már közkedvelt Online KárstátuszkövetŇĎ alkalmazását.

Az Online KárstátuszkövetŇĎ alkalmazással az ügyfelek számára könnyŇĪvé, kényelmessé, bárhol és bármikor hozzáférhetŇĎvé válik a kárügyintézés folyamata. A szolgáltatás bevezetése volt a 2019-es év egyik fókuszpontja az Allianz Hungária digitalizációs fejlesztéseinek. A vezérelv az volt – a magyar piacon három évtizede jelen lévŇĎ Allianz Hungária számára – hogy a kárügyintézés során végig ügyfelei kezében maradjon az irányítás annak köszönhetŇĎen, hogy a biztosító valós idejŇĪ információkat szolgáltat számukra kárügyük alakulásáról a hét minden napján, a nap huszonnégy órájában.

 

Az Online KárstátuszkövetŇĎ alkalmazás segítségével arra is lehetŇĎség nyílik, hogy az ügyfél azonnali emlékeztetŇĎt kapjon, ha a folyamat során további dokumentumot kell csatolnia az ügyintézés folytatásához, lerövidítve ezzel a kárrendezés idejét. Az alkalmazás a folyamatot négy egyszerŇĪ lépésre osztja: a kárbejelentés, a kárszemle, a javítás, vagy egyezség és a visszajelzés szakaszára. A KárstátuszkövetŇĎ használata egyszerŇĪ: miután az ügyfél telefonon, vagy interneten bejelentette káreseményét, egy linket kap az Allianz Hungáriától, amelyet bármilyen internetkapcsolattal rendelkezŇĎ számítógépen, vagy okoseszközön megnyithat, és ezen keresztül láthatja, hogy a négy közül melyik fázisban tart a kárügyintézés.

 

 

Az alkalmazás magyarul és angolul is elérhetŇĎ, mentes mindenféle biztosítási zsargontól, és felhasználóbarát felülettel rendelkezik. Az Online KárstátuszkövetŇĎ az Allianz Hungáriánál megkötött casco-biztosítások mellett immár gépjármŇĪ-felelŇĎsségbiztosításoknál is alapvetŇĎ szolgáltatás, amelyet nem szükséges külön igényelni, és használata nem jár semmiféle többletköltséggel. Ez az alkalmazás egy, a biztosítási piacon egyedülálló funkció, amelyet a csomagkövetési szolgáltatások ihlettek, és az Allianz Hungária ezzel megteremtette a kényelmes, nyomon követhetŇĎ valamint átlátható kárügyintézési folyamatot minden ügyfele, valamint a kárrendezés során vele kapcsolatba kerülŇĎ károsult számára.

 

„A korábban bevezetett, és most továbbfejlesztett digitális megoldásainkkal célunk, hogy ügyfeleink minél egyszerŇĪbben intézhessék és követhessék nyomon kárügyeiket. A Casco-biztosítások esetében az Online KárstátuszkövetŇĎre kapott visszajelzéseink pozitívak, az ügyfél élmény mérhetŇĎen növekszik, és ügyfélközpontú szolgáltatásaink jól láthatóan kedvezŇĎ fogadtatásra találtak biztosítottaink körében. Ezek a sikerek ösztönöztek minket arra, hogy az alkalmazást egy szélesebb kör számára is elérhetŇĎvé tegyünk, így a gépjármŇĪ-felelŇĎsségbiztosítási termékünk is integrálásra került, az Online KárstátuszkövetŇĎ alkalmazásunkba, amellyel ügyfeleink naprakész információkat kaphatnak kárukkal kapcsolatban. Az Allianz Hungáriánál hiszünk abban, hogy az ilyen és ehhez hasonló digitális szolgáltatások jelentik a jövŇĎt a biztosítási szektorban. ” – fŇĪzte hozzá a fejlesztéshez dr. Pápay Zoltán Szilárd, a biztosító market menedzsment-igazgatója.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció