A VCC Live d√≠jmentesen aj√°nlja fel felhŇĎalap√ļ contact center szoftver√©t

A koronavírus által kialakult krízishelyzet hatására a bejövŇĎ hívásokat fogadó szervezetek sorra zárják be telephelyeiket, így ügyfélszolgálati munkatársaik nem tudják ellátni azt a feladatot, amire most a legnagyobb szükség van – a lakosság megfelelŇĎ informálását és támogatását. 

A kialakult járványhelyzetben számos közhasznú szervezet mŇĪködése került veszélybe, azonban egyre több cég ajánlja fel segítségét a vírus elleni küzdelemben. „Cégünk egyik legfontosabb alapelve a segítségnyújtás, így nem is volt kérdés számunkra, hogy ebben a nehéz helyzetben nekünk is cselekednünk kell. Büszkén jelentjük be, hogy elindítottunk a ’Love to Help’ kezdeményezésünket, aminek a keretein belül díjmentesen ajánljuk fel felhŇĎalapú contact center szoftverünk használatát minden olyan magyar szervezet számára, ami a lakosság telefonos informálásában és támogatásában vesz részt.” - nyilatkozta Málhai Péter, a VCC Live ügyfélkapcsolati igazgatója. 

 

 

A technológiának, és a cég sok éves tapasztalatának köszönhetŇĎen, a szervezetek akár napok alatt igénybe tudják venni a VCC Live szolgáltatásait. Jelenleg két szervezetnél, a Pécsi Tudományegyetemnél és a járványkórházzá átalakult Budai Egészségközpontnál is folyamatban van a szoftver bevezetése.

 

Mindkét szervezet számára különösen fontos, hogy munkájukat továbbra is zökkenŇĎmentesen folytathassák. A Budai Egészségközpont call center csapata a fertŇĎzöttek hozzátartozóinak tájékoztatásában segít, ezért elengedhetetlen számukra, hogy minél hamarabb át tudjanak állni távmunkára és a tájékoztatást otthonról biztonságosan és zavartalanul tudják folytatni. A Pécsi Tudományegyetem önkéntes végzŇĎs hallgatói pedig a VCC Live szoftver segítségével fognak szakmai információt nyújtani vakcina kutatásról az érdeklŇĎdŇĎknek. 

 

“Különösen büszkék vagyunk rá, hogy többek között segíthetjük az óriási eredményt elérŇĎ Pécsi Tudományegyetem kutatócsapatának munkáját. Habár nemzetközi szolgáltatók vagyunk, nap mint nap szembesülünk vele milyen nehézségeket okoz a rendkívüli állapot az országon belül is, számos ügyfelünk dolgozik az egészségügyben, turizmusban, médiában és egyéb súlyosan érintett szektorokban. Fontosnak tartjuk, hogy megoldásunkkal minél több magyar szervezetet ki tudjunk segíteni ebben a nehéz helyzetben.” - tette hozzá Málhai Péter. 

 

Amennyiben az Ön szervezete szeretné igénybe venni a VCC Live szoftverét, vegye fel a céggel a kapcsolatot a lovetohelp@vcc.live email címen.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció