A Vodafone telefonos √©s online √ľgyint√©z√©sre k√©ri az √ľgyfeleket

A Vodafone Magyarország a koronavírus miatt kialakult helyzetben igyekszik olyan szolgáltatásokat és digitális megoldásokat nyújtani, amelyek segítik a lakosságot, a vállalkozásokat és a hatóságot ebben a nehéz idŇĎszakban.

A kormány által bevezetett kijárási korlátozás kapcsán a Vodafone Magyarország arra kéri ügyfeleit, hogy ha tehetik, maradjanak otthon, ügyintézésre pedig használják a telefonos vagy online felületeket. Az általános ügyintézésre továbbra is a My Vodafone applikációt javasolja a szolgáltató a hatékonysági és biztonsági szempontokat szem elŇĎtt tartva.

 

Ugyanakkor a kormányzat döntésének megfelelŇĎen a Vodafone üzletek korlátozott nyitva tartással továbbra is üzemelnek arra az esetre, ha valaki nem tudná megoldani a telefonos vagy online ügyintézést. Az üzletekben a vállalat meghatározott egy szigorú protokollt az ott dolgozó kollégák és betérŇĎ ügyfelek egészsége és biztonsága érdekében. Ennek egyik eleme, hogy mŇĪanyag elválasztó falakat állítanak fel üzletekben, melyek védelmet biztosítanak a kollegák és ügyfelek számára.

 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció