KibŇĎv√≠tett √ľgyf√©lszolg√°latot ind√≠t a Samsung

A Samsung a járványügyi védekezés megkönnyítése érdekében bŇĎvíti a garanciális mobilkészülékeihez kötŇĎdŇĎ szolgáltatásait. A vállalat számára kiemelten fontos a felhasználók egészsége, ezért több intézkedése mellett kiterjeszti a vevŇĎszolgálat mŇĪködését március 25-tŇĎl, egészen visszavonásig, ahogy a járványügyi helyzet megkívánja. Az új lehetŇĎségek között elérhetŇĎ lesz telefonos ügyintézésen kívül a mobilkészülékek ingyenes el- és visszaszállítása. 

Az új szolgáltatásokat minden garanciális Samsung mobiltermék tulajdonosa kérheti a vállalat Ügyfélszolgálatától, így a hatóságok ajánlásait betartva, otthonról is elintézhetik a készülékek javítását. Amennyiben a felhasználók problémájára a Távoli Segítségnyújtás nem talál megoldást, az otthonuk kényelmébŇĎl kérhetik a meghibásodott mobileszköz biztonságos elszállítását és szervizelését. 

 

A felhasználók a vállalat szállító partnerével való egyeztetés után otthonukból elszállíttathatják a mobilkészüléküket, amelyet használatra készen és fertŇĎtlenítve kapnak vissza, miután a Samsung szakemberi elvégezték a szükséges javításokat. Az új szolgáltatással elkerülhetŇĎ a fölösleges utazás, sorban állás és az esetleges kontaktus, így nyújt biztonságos alternatívát. 

 

„Célunk, hogy minden helyzetben az elérhetŇĎ legjobb szolgáltatást nyújtsuk a felhasználóknak, így partnereinkkel együttmŇĪködve szeretnék megkönnyíteni és biztonságosabbá tenni a mobilkészülékek garanciális javítását is – mondta el Kunos Balázs, a Samsung Magyarország alelnöke. – Jelen helyzetben a digitális eszközök használatán nagyobb hangsúly lehet, éppen ezért felkészültünk arra, hogy széleskörŇĪ támogatást nyújtsunk felhasználóinknak a készülékek karbantartásában is.”

 

A Samsung Ügyfélszolgálata és online szolgáltatásai a https://www.samsung.com/hu/support/  weboldalon és a 06 80 726 7864 telefonszámon érhetŇĎk el. 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció