A koronav√≠rus miatt bajba ker√ľlt a v√°llalkoz√°sod? Ingyenes webinarral seg√≠tenek!

Senki nem volt felkészülve az utóbbi hetek történéseire: a koronavírus miatti rendelkezések sokak megélhetését sodorták veszélybe a vendéglátóiparban és azon túl is. MielŇĎtt azonban cégvezetŇĎként pánikszerŇĪ leépítésbe kezdenénk, gondoljuk végig higgadtan a lehetŇĎségeinket! Ebben segít a Pallas Communication ingyenes webinarja vállalkozók és cégvezetŇĎk számára. A kreatív ügynökség elsŇĎként egy kérdŇĎív kitöltésére invitálja a vezetŇĎket, hogy közösen mérhessék fel a válság hatásait.

“Azt látjuk, hogy az elsŇĎ reakció a pánik, ami csak elmélyíti a válságot. Már napokkal a kormányintézkedések elŇĎtt tömeges elbocsátásokba kezdtek például a vendéglátóiparban, ahol sok alkalmazott eleve négy órára volt bejelentve” - mondja Bökönyi Norbert, a Pallas Communication online marketing szakértŇĎje, aki szerint a félelem most még a vírusnál is nagyobb ellenségünk.

 

Ezek közül a cégek közül sokan még több évig tudták volna finanszírozni az alkalmazottakat, akik nagyban hozzájárultak az eddigi növekedésükhöz is. A leépítésekkel azonban nem csak ŇĎket hozták nehéz helyzetbe: a most elbocsátottak más cégeknél sem tudnak majd költeni, így bezárul a kör, és kibontakozik a válság.

 

"Hiányolom a vezetŇĎk részérŇĎl az ötletelést, az összefogást, ahogy a társadalmi felelŇĎsségvállalást is! Mi úgy gondoljuk, sok cég nem jutott volna eddig az alkalmazottaik nélkül. Arról nem is beszélve, hogy ŇĎk is segíthetnek tovább jutni a közös gondolkodásban” - mondja a szakember. Pozitív példaként említi az ételszállításra villámgyorsan átállt éttermeket, vagy épp a fertŇĎtlenítŇĎt gyártó Luis Vuitton luxusmárkát.

 

 

ÉlŇĎ adásban dobnak mentŇĎövet a bajbajutottaknak

A Pallas csapata épp ezért döntött úgy, hogy ingyenes webinarral készülnek a vállalkozók, cégvezetŇĎk számára, aminek során fontos gyakorlati tanácsokkal segítik ŇĎket. Ez az oktatás nem lufi, és sok online kurzussal ellentétben nem “végigszenvedni” fogják a nézŇĎk - ígéri Bökönyi Norbert. Ehelyett valóban kézzelfogható ötleteket, felhasználható tudást kapnak a szorult helyzetben.

 

Hogy még pontosabb képet adhassanak a piac jelenlegi helyzetérŇĎl, a Pallas összeállított egy online kérdŇĎívet is. Arra kérik a cégvezetŇĎket és vállalkozókat, töltsék ki, osszák meg tapasztalataikat a koronavírus gazdasági hatásairól! Az így beérkezŇĎ adatokat kiértékelik és az oktatás során hasznosítják majd.

 

Ezt a 150-250 fŇĎre tervezett online webinart élŇĎ adásban, több alkalommal tartják meg, a végén teret adva nézŇĎk kérdéseinek. Az anyag nagymértékben épít korábbi történelmi példákra, így a mostaninál (remélhetŇĎleg) jóval hosszabb 2008-2013-as gazdasági válság során felhalmozott tudásanyagra is.

 

A tematika a következŇĎképp alakul:

  • Kríziskezelés
  • A helyes üzleti magatartás
  • Útkeresés a káoszban
  • Motiváció az alkalmazottak felé
  • Társadalmi szerepvállalás/felelŇĎsségvállalás
  • Lehetetlen a növekedés a krízis idején?
  • Megoldás az év végi 5-25%-os növekedésre,
  • Kézzelfogható receptek a megvalósításra
  • Hogyan értünk el növekedést a a válság idején?
  • Végzünk egy felmérést, ezt prezentáljuk.
  • Zárás és kérdések  
 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció