Új kommunikációs igazgató a Bosch csoportnál

2020 januárjától Bodó Teodóra felel a Bosch csoport vállalati kommunikációjáért és a kormányzati kapcsolatokért Magyarországon, valamint az Adriai régióban. A szakember Dr. Ficzere Ferencet váltja a pozícióban, aki 2007 óta irányította a magyarországi cégcsoport kommunikációját.

Bodó Teodóra közel 20 éves vezetŇĎi tapasztalattal rendelkezik. 2003 és 2010 között a Budapesti ÉrtéktŇĎzsde kommunikációs vezetŇĎjeként dolgozott. Ezt követŇĎen a Provident Pénzügyi Zrt.-nél folytatta karrierjét, ahol kezdetben a cég külsŇĎ kommunikációjáért felelt, majd a vállalati és kormányzati kapcsolatok igazgatóság vezetŇĎjeként a cég külsŇĎ és belsŇĎ kommunikációját is felügyelte. 2014-ben, az igazgatóság tagjaként közel egy évet töltött Madridban, a Provident anyavállalatánál, a public affairs terület élén. A nemzetközi tapasztalatoknak köszönhetŇĎen pályafutását a világ egyik legnagyobb, amerikai orvosi mŇĪszergyártó cégénél folytatta. A Medtronic regionális vezetŇĎjeként 20 ország kommunikációját irányította Közép- és Kelet-Európában. Több évtizedes szakmai tapasztalattal rendelkezik kommunikációs stratégiák kidolgozásában és végrehajtásában, válságkezelésben, kormányzati kapcsolatok menedzselésében, társadalmi felelŇĎsségvállalási, valamint munkáltatói márkaépítési programok támogatásában. Bodó Teodóra az UNICEF Magyarország kuratóriumának tagja.

 

Az új kommunikációs és kormányzati kapcsolatokért felelŇĎs igazgató kinevezése kapcsán elmondta: „Eddigi szakmai pályafutásom nagyrészt nemzetközi munkakörnyezetben telt. Fontos számomra, hogy a Bosch globális szinten is meghatározó vállalatcsoport, több mint 410 000 munkavállalójával világszerte. Magyarországon közel 15 000 kollégának adunk munkát, a Bosch csoport az ország egyik legnagyobb munkaadója. Örülök, hogy kiváló csapathoz csatlakozom és részt vehetek a jövŇĎ technológiájának, innovációinak alakításában.”

 

Dr. Ficzere Ferenc 2002 óta dolgozik a Bosch csoportnál és 2007 óta vezette a vállalati kommunikációt. Irányítása alatt a kommunikáció is végigkísérte azt a növekedést, ahogy a vállalatcsoport Magyarország legnagyobb ipari munkaadójává vált. Nevéhez köthetŇĎ többek között az összes magyarországi Bosch telephely egységes kommunikációs stratégiájának kidolgozása és megvalósítása, hogy a Bosch a világon elŇĎször Magyarországról jelentkezett be a közösségi médiában valamint a Magyarországon egyedülálló és hiánypótló, már 12 éve zajló autóhasználati kutatás ötlete és kivitelezése. Dr. Ficzere Ferenc az orvosi hivatást választva a Bosch Medical Center igazgatójaként folytatja a vállalaton belül karrierjét. A Bosch Medical Center egy rendhagyóan új egészségügyi modell innovációját kezdte el. Ez túlmutat a foglalkozás-egészségügy feladatain, kiemelt célja a dolgozói lojalitás-program részeként a munkáltatói felelŇĎs gondoskodás, az egészségkultúra fejlesztése, valamint hosszú távon az egészségügyi ellátási rendszer jobbá tétele. 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció