David Preece a Panasonic √ļj k√∂z√©p- √©s kelet-eur√≥pai √ľgyvezetŇĎ igazgat√≥ja

2019. október 1-jével David Preece-t nevezték ki a Panasonic közép- és kelet-európai ügyvezetŇĎ igazgatójának.

David Preece 1991-ben az Egyesült Királyságban csatlakozott a Panasonichoz. Azt megelŇĎzŇĎen a digitális hangszeriparban dolgozott a japán Roland vállalatnál. Korábban már számos marketing és értékesítési pozíciót töltött be Európában. 2013-ban került márkastratégiai igazgatóként a vállalat németországi fŇĎ marketing irodájába, ahonnan 2015-ben tért vissza az Egyesült Királyságba, ahol azóta marketingigazgatói és ügyvezetŇĎ igazgatóhelyettesi pozíciót töltött be. 

 

„Olyan piacról érkezem, ahol a Panasonic képes volt meghatározó piaci részesedést szerezni az OLED képernyŇĎk, a digitális fényképezŇĎgépek, az audioeszközök, a videoeszközök, a konyhai eszközök, a telefonok és a testápolási eszközök terén, és óriási lehetŇĎségek kínálkoznak arra, hogy ebben a régióban is növeljük a forgalmunkat.  A központi szerepet játszó audiovizuális és képalkotó termékek szegmensén kívül hatalmas növekedési potenciált látok a bŇĎvülŇĎ piacokon a testápolási termékeknél, hiszen ebben a Panasonic piacvezetŇĎ Japánban és Európára is kulcsfontosságú, bŇĎvíthetŇĎ piacként tekint, illetve a fejhallgatóknál, amiknél a Panasonic megnövelte a fejlesztési erŇĎforrásokat, hogy házon belül alkosson egyedi, innovatív megoldásokat.  Ez egy nagyon izgalmas, változásokkal teli idŇĎszak a vállalat életében, és már nagyon várom, hogy még szorosabbra fŇĪzzük az együttmŇĪködésünket a régió kereskedŇĎivel, és még több erŇĎforrást fordítsunk a kölcsönösen elŇĎnyös értékesítési tevékenységekre,” - összegezte terveit David Preece.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció