A Klikkm√°nia az EMEA Premier Partner Awards d√∂n tŇĎj√©ben

Az EMEA Premier Partner Awards a Google Partner ügynökségeinek legrangosabb megmérettetése Európában. Az eseményen a Google platformjait felhasználó, leghatékonyabb, leginnovatívabb digitális munkákat díjazzák. A projekteket ügyfél esettanulmány formájában lehet benyújtani a versenyre, majd ezek közül elŇĎzetesen kiválogatják a legjobbakat, akik közé - egyedüli magyar résztvevŇĎként - az idén bekerült a Klikkmánia. 
 

 

A finalisták - köztük idén a Klikkmánia is - október 1-én Dublinban tudják meg, ki lett díjazott az adott kategóriában. 2019-ben az alábbi hat szakmai területen lehetett pályázni: Google Shopping Ad, Google Video Ad, Google App kampány, Google Display Ad, Google Search Ads, valamint Growing Business Online, azaz online jelenlét kialakítása és segítése különbözŇĎ eszközökkel az ügyfelek számára.
 
A Klikkmánia a Google App kampány szekcióban adott be több pályázatot, ezek közül a Profession.hu számára készített megoldás jutott be a döntŇĎbe.
 
 
A magyar piacon piacvezetŇĎ állásportál és a Klikkmánia azóta sikertörténetté vált együttmŇĪködése 2016 júliusában kezdŇĎdött. A jelenlegi projekt fókuszában - amellyel a nemzetközi verseny döntŇĎjébe került az ügynökség - a 'Profession.hu - állások azonnal' applikáció  még hatékonyabbá tétele állt.
 
Az álláspiacon vezetŇĎnek számító mobilapplikáció összetett és testreszabható keresési - szŇĪrési - lehetŇĎségeket biztosít, és a találatok könnyen megoszthatóak a közösségi médiában. A Klikkmánia által lefuttatott kampány fŇĎ célja az volt, hogy újrastrukturálja ennek az applikációnak a stratégiáját. A kihívás abban rejlett, hogy ezt az igen népszerŇĪ alkalmazást még többen töltsék le, és még több forgalmat sikerüljön generálni.
 
A különbözŇĎ kampány típusok futtatásával, a célzás (targetálás) precíz beállításaival igyekeztek elérni a Klikkmánia munkatársai, Besenyei Ildikó Noémi és Solcz Tamás a legideálisabb CPA (cost-per-action), azaz egy konverzióra esŇĎ költség értéket. Amellett, hogy különbözŇĎ alkalmazáskampány típusokat futtattak, ennek keretében a jelenleg elérhetŇĎ összes kreatív elemeket tesztelték, target CPA ajánlati stratégiát, és dinamikus remarketing kampányt is használtak. A hazai álláskeresési szektor jellemzŇĎje, hogy rendkívül nagy a verseny, így újszerŇĪ és magas szintŇĪ megoldások kombinációját kellett összehangolni az eredmény eléréséhez, emellett végig monitorozni és finomhangolni a folyamatot. 
 
Az új kampánystratégia kiemelkedŇĎen sikeresnek bizonyult: 180%-os hatékonyságnövekedést ért el a konverziós eredmények terén a 8 hónapos idŇĎszak végén. A konverziós arány 5,4 %-al emelkedett, a visszafordulási arány pedig 18,28 %-al javult. A pályamunkaként beadott rendkívül innovatív kampány leírását, valamint az eredmények összegzését értékelte a Google Partner ügynökségek legrangosabb európai versenyének zsŇĪrije is. Az EMEA Premier Partner Awards 2019-es finalistáinak listájában jelenleg így egyedüli magyar cégként szerepel a Klikkmánia.
 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció