Az Accenture Interactive digit√°lis t√°mogat√°st ny√ļjt a Louvre-nak

Az évente több mint 10 millió látogatót vonzó párizsi Louvre az Accenture segítségével alakítja át digitális stratégiáját. A látogatói élmény növelését célul kitŇĪzŇĎ múzeum az Accenture Interactive közel 15 éve elindított pro bono társadalmi szerepvállalás programja keretében kap szakmai támogatást a vállalattól. 

„A stratégiai tervezés középpontjában maga a látogató, a munkatársak, a tudósok és a kutatók állnak, akiknek igyekszünk a legújabb technológiai innovációkkal olyan egyedi élményt nyújtani, mint amilyen egyedi a múzeum maga” – nyilatkozta Claude Chaffiotte, az Accenture Interactive Franciaországért és Benelux államokért felelŇĎs ügyvezetŇĎ igazgatója. 

 

A stratégiai tervben meghatározott három fŇĎ célkitŇĪzés:

  • a látogatóknak nyújtott élmények gazdagítása a Louvre felkeresése elŇĎtt, közben és után;
  • a munkatársak és a látogatók közötti interakciót és az eredményesebb múzeumi munkavégzést segítŇĎ eszközök fejlesztése;
  • a tudásmegosztás ösztönzése, a Louvre mŇĪvészeti gyŇĪjteményeinek bemutatása a közvélemény, a tudósok és a kutatói közösség számára – személyesen a múzeumban és az interneten keresztül.

 

Az Accenture és az Accenture Foundation 2001 óta bocsátja szakértelmét és erŇĎforrásait a múzeum rendelkezésére a stratégiai fejlesztés, a projektirányítás, a mŇĪszaki innováció és az élménytervezés kritikus területein. Eddig támogatást nyújtott a múzeum weboldalának átdolgozásában, az új jegyértékesítési rendszer bevezetésében és mobilalkalmazásának fejlesztésében, de pl. a kiterjesztett valóságot is segítségül hívja a Petite Galérie bemutatásához.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció