Egy magyar kampány két díjat is nyert Cannes-ban

Két bronzéremmel díjazták az Írók boltja népszerŇĪsítése céljából készített Nyitott polcok kampányt a Cannes Lions fesztiválon Média és Social kategóriában. A kezdeményezéshez több mint 35 közéleti személyiség csatlakozott, a projektet 30 000 nevezésbŇĎl választották be a legjobb reklámok közé. A megvalósításában a Wavemaker, az Umbrella és a Sans Cliché mŇĪködött közre.

Két bronz oroszlánt nyert a rangos Cannes Lions fesztiválon a „Nyitott polcok” reklámkampány. Az Írók boltja és az olvasás népszerŇĪsítése céljából életre hívott kezdeményezést Média és Social kategóriában díjazta a szakmai zsŇĪri. A projekt keretében több mint 35 ismert közéleti személyiség, írók, költŇĎk, zenészek, színészek, rendezŇĎk, újságírók és gasztronómiai szakemberek engedtek bepillantást könyvespolcaikba kedvenc mŇĪveikkel – többek között Mautner Zsófi, Farkas Roland Wolfie a Punnany Massifból, Vámos Miklós és Fábián Janka –, akárcsak, ha vendégségbe mennénk hozzájuk. Az így bemutatott gyŇĪjteményeket és irodalmi alkotásokat a rajongók a www.nyitottpolcok.hu oldalon tekinthették meg, azokat a szerzeményeket pedig, amelyek megtalálhatóak az irodalmi ékszerdoboz kínálatában, meg is vásárolhatták online, így támogatva a tágabb olvasóközönség megszólítását. 

 

 

„Óriási elismerés, hogy a kampányt a legnagyobb szakmai fesztiválon is díjazta a zsŇĪri, ahol a legkomolyabb nemzetközi kreatív ügynökségek alkotásaival versenyzett. A projekt összesen 30 000 nevezés közül 4 kategóriában került shortlistre, amibŇĎl 2-ŇĎt szerencsésen díjra is váltott” – mondta Jedlicska Márton, a Wavemaker kreatív igazgatója.

 

A nevezés alapjául szolgáló kisfilm: 

 

A projekt ötletgazdája a Wavemaker Magyarország volt, a kivitelezést az Umbrella és a Sans Cliché segítette.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció