Szavazzon kedvenc web√°ruh√°z√°ra √°prilis 19-ig!

Idén tizenharmadik alkalommal rendezik meg az Év Internetes KereskedŇĎje Díj szakmai versenyt, amely a legjobb magyar online kereskedŇĎket díjazza, objektív szempontrendszer, a vásárlók preferenciája, valamint szakértŇĎi zsŇĪri szavazatai alapján. A nevezés után most a vásárlókon a sor, április 19-ig szavazhatnak kedvenc webáruházukra a http://www.evker.hu oldalon. A 20 legtöbb szavazatot kapó webáruház jut tovább a szakmai zsŇĪri elé, a szavazók között pedig értékes nyereményeket sorsolnak ki a szervezŇĎk.

A díjat a végén az év legkiemelkedŇĎbb internetes kereskedŇĎje viheti majd haza KKV és Nagyvállalati kategóriában, valamint keresik a legjobb logisztikával, legjobb felhasználói élménnyel, legjobb omnichanel értékesítéssel mŇĪködŇĎ webáruházat és azt a kereskedŇĎt, aki a legkörnyezetbarátabb szolgáltatást nyújtja. Tavaly az összes internetezŇĎ 1%-a szavazott kedvenc kereskedŇĎjére, idén a szervezŇĎk és szakmai partnerek (az eNET, a Dialogue Creatives, az ECommerce Hungary, az IVSZ, a Reacty Digital és a VeVa közösség) abban bíznak még több internetes vásárló hangot ad majd véleményének.

 

A díj fŇĎtámogatója a Mastercard. „A digitalizáció korát éljük, melyet a folyamatos változás jellemez. Nincs ez másként az online vásárlásnál sem. A fejlŇĎdés dinamikus, azonban ma már a gyors és biztonságos kiszolgálás mellett egyre fontosabb, hogy a vásárláshoz pozitív ügyfélélmény kapcsolódjon - a webáruházaknak tartaniuk kell a sebességet az ügyfelek részérŇĎl felmerülŇĎ új igényekkel” – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelŇĎs igazgatója. „Az Év Internetes KereskedŇĎje verseny kiváló lehetŇĎség arra, hogy a kereskedŇĎk visszacsatolást kapjanak a fejlesztésekbe fektetett munkáról. A felhasználók szavazatukkal fontos visszajelzést adhatnak a webshopoknak, és olyan megoldások létrejöttét ösztönözhetik, melyek megkönnyítik és élménnyé teszik az internetes vásárlást”.

 

A díj kiemelt támogatója, a Magyar Posta. A Magyar Posta a logisztikai piac egyik vezetŇĎ szereplŇĎjeként a legnagyobb országos hálózatot és számos csomagátvételi megoldást kínál partnerei számára. „Számunkra elsŇĎdleges, hogy a webáruházak a lehetŇĎ legtöbb információt tudják megadni az ügyfeleknek a szállításról, legyen szó házhoz kézbesítésrŇĎl vagy fixponti átadásról. Ha egy webáruház sikeres, az nekünk is siker. Közös cél a hazai elektronikus kereskedelem fejlesztése, és ezen keresztül a fogyasztók igényeinek minél szélesebb körŇĪ kiszolgálása.” - mondta Ráczné HegedŇĪs Klára, a Magyar Posta vállalati értékesítési igazgatója.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció