Az Oracle Retail alkalmazás segítségével növelte nyereségét A CCC

A lengyel CCC cipŇĎkereskedelmi üzletlánc az Oracle Retail megoldásával kapcsolt magasabb sebességre a digitális átalakulásban. A CCC jelenleg a leggyorsabban növekvŇĎ többcsatornás cipŇĎkereskedŇĎ cég Európában. Évente több mint 50 millió pár cipŇĎt ad el 1200 üzletében és online 23 országban. Az üzletág rohamos léptékŇĪ változása nyomán a CCC felismerte annak szükségét, hogy optimalizálja a mintegy 45 000 terméket számláló készletén keletkezŇĎ nyereségét és minimalizálja a felesleges árcsökkentéseket.

Az Oracle Retail Merchandising és a Planning and Optimization alkalmazások révén a vállalat képes maximalizálni a nyereségességét, ami a CCC további terjeszkedésének kulcsát jelenti.

 

Az Oracle Retail Clearance Optimization megoldásnak köszönhetŇĎen a CCC Group rövid idŇĎn belül 4,2 százalékos haszonkulcs növekedést ért el, készletének értékesítési hányadát pedig 7,1 százalékkal növelte. Ez a technológia olyan újfajta üzleti mŇĪködést tesz lehetŇĎvé, amelyben a CCC elemzŇĎi tényeken alapuló diszkontálási javaslatokkal, illetve kivételekrŇĎl szóló jelentésekkel dolgozhatnak a készlet helye, stílusa és színe alapján.

 

Emellett a CCC Group olyan alkalmazásokat bevezetését is megkezdte, mint az Oracle Retail Merchandise Financial Planning és Assortment Planning, amelyeket az Oracle Retail Clearance Optimization megoldásával használva a vállalat képes összehangolni a leárazások hatásait a meglévŇĎ készlettekkel, valamint automatikus jóváhagyást kaphat az árképzésekre az Oracle Retail Merchandise Financial Planning segítségével.

 

“Az Oracle Retail Clearance Optimization révén rugalmasan tudunk igazodni az egyes üzleti és piaci igényekhez, ugyanakkor egy stabil, intelligens és jól skálázható platformot biztosít számunkra. A korábbi 100 manuálisan kezelt folyamat helyett az Oracle megoldásával a szakértŇĎink immár több millió kombináció közül választhatják ki a legjobb ajánlatokat” – mondta Piotr PawŇāowski, Chief Information Officer, CCC Group. 

 

“Egy nemrég végzett fogyasztói kutatásunk eredményei szerint az EMEA régióban a fogyasztók 78 százaléka kifejezetten fontosnak tartja a versenyképes árakat és a kedvezményeket vásárlásai során” – mondta Mike Webster, az Oracle Retail senior alelnöke és vezérigazgatója. „Az Oracle technológiájának alkalmazásával a CCC Group képes a legjobbat kihozni bevételi lehetŇĎségeibŇĎl, továbbá olyan stratégiai kedvezményeket dolgozhat ki ügyfelei számára, ami a márka pozícionálását és a hosszú távú ügyfélhŇĪség kiépítését is elŇĎsegíti.”

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció