√öj c√©lz√°si lehetŇĎs√©ggel bŇĎv√ľlt az Adverticum AdServere

DataMe DMP néven bevezetett targetálási lehetŇĎséggel bŇĎvült Magyarország piacvezetŇĎ médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer.

2018 decemberében tesztüzemben elindult, 2019 januártól pedig már széles körben elérhetŇĎ az Adverticum legújabb szolgáltatása. Az adatbázis alapú célzás segítségével az AdServer felhasználóinak lehetŇĎsége nyílik demográfia, ISP (internetszolgáltató) és érdeklŇĎdési körök szerint szegmentált adatokat felhasználni a pontos célzás érdekében.


Az igazán hatékony mŇĪködés biztosítása érdekében a DataMe adatbázisára támaszkodik az új szolgáltatás, mely a magyar internetezŇĎi adatok hiánya okozta ŇĪr pótlásával igyekszik támogatni az online hirdetési piac résztvevŇĎit.


„Az újonnan bevezetésre került szolgáltatás célja, hogy a tartalomszolgáltatói felületeken is használhatók legyenek az adat alapú célzási megoldások, ezzel ügyfeleink új eszközöket kapjanak a célcsoportképzésre és a hirdetŇĎk jobb kiszolgálására. A DataMe Kft. által biztosított adatbázis alapú célzási lehetŇĎségek forradalmi újításnak számítanak a piacon, melyek különbözŇĎ szegmensekben több mint 32 millió egyedi azonosító részvételével készültek.”
– mondta el Szutor Ferenc az Adverticum Zrt. vezérigazgató-helyettese és a DataMe Kft. ügyvezetŇĎje.


A DataMe DMP használatával a felhasználónak lehetŇĎsége nyílik pontos célcsoportok megszólítására, vagy akár azok eddigieknél sokkal precízebb meghatározására. A folyamatosan frissülŇĎ adatokkal ellátott targetálási csoportok állandó lehetŇĎséget biztosítanak a különbözŇĎ kampányok célba juttatásában.


Az új szolgáltatást az Adverticum ügyfelei március 1-jéig díjmentesen vehetik igénybe.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció