Közel 150 startup jelentkezett az Antenna Hungária akcelerátor programjára

Összesen 148 startup jelentkezett az Antenna Hungária és a Drukka Stratup Stúdió által életre hívott AHa! Brain Store vállalati akcelerációs programra. A jelentkezŇĎk közül a szakmai zsŇĪri által kiválasztott 11 legjobb csapat részt vehetett a szeptember második hetében megrendezett boot camp-en. A projekt vezetŇĎi pedig közülük néhány héten belül kiválasztják azokat a legjobb csapatokat, melyek befektetést és fél éven keresztül inkubációs szolgáltatást kaphatnak.

MŇĪsorgyártással, mŇĪsorszóró hálózatokkal, multimédiával, vezeték nélküli és felhŇĎ alapú megoldásokkal, illetve IT/telekommunikáció, Big Data és IoT területekkel kapcsolatos innovatív megoldások megvalósítását célozza az Antenna Hungária és a Drukka Startup Stúdió által idén tavasszal meghirdetett AHa! Brain Store elnevezésŇĪ vállalati akcelerációs program.  
 
Az összesen 148 jelentkezŇĎ közül a program szakmai zsŇĪrije választotta ki a 11 legjobbnak ítélt vállalkozást, melyek egy egész napos szakmai boot camp keretében személyes prezentációt tartottak, illetve egyéni és csoportos mŇĪhelyfoglalkozásokon vettek részt. A szakmai napot követŇĎ néhány héten belül az Antenna Hungária vezetŇĎibŇĎl álló grémium pedig kiválasztja azt a néhány csapatot, amelyek az Antenna Hungária, Drukka Startup Studio és Intellitext befektetési alapnak köszönhetŇĎen befektetésben részesülnek, illetve további féléven át szakmai és üzletfejlesztési programban vehetnek részt.
 
Az AHa! Brain Store program kifejezett célja, hogy elsŇĎsorban hardver megoldások megvalósulását segítse elŇĎ. Ennek megfelelŇĎen a legjobb 11 csapat közé többek között négy dróntechnológiát fejlesztŇĎ vállalkozás, két nyomkövetŇĎ IoT eszköz, két méhészeteket segítŇĎ agrár-IoT megoldás, illetve mesterséges intelligencián alapuló rádiós hallgatottságelemzést biztosító technológia, valamint városi parkolóhely keresŇĎ alkalmazás került.
 
 
„Nagyszámú ígéretes startupot ismerhettünk meg a pályázatunk keretében, nagy öröm számunkra, hogy a magyar fiatalokban egyre erŇĎsebb az innovációs és vállalkozói kedv. A hazai telekommunikációs szektor meghatározó szereplŇĎjeként kiemelten fontosnak tartjuk az újító ötletek megvalósítását. A boot camp eredményeként kiválasztásra kerülŇĎ startupok számára több tízmilliós tŇĎkebefektetés mellett az Antenna Hungária többek között az ügyfélkörének és értékesítési csatornáinak használatát, építési és tesztelési infrastruktúrát, projektmenedzsment tapasztalatot, illetve telekommunikációs hálózatok elérését biztosítja" – emelte ki Dóbé Sándor, az Antenna Hungária stratégiai és üzletfejlesztési igazgatója.
 
 
 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció