D√≠jjal ismert√©k el a UPC fogyaszt√≥i √©lm√©nyt emelŇĎ t√∂rekv√©seit

A UPC Magyarország a Budapesti BékéltetŇĎ Testület fogyasztóvédelmi pályázatán elnyerte a „KiemelkedŇĎ fogyasztóvédelmi gyakorlat – 2017” díjat. A magyarországi vállalkozások számára meghirdetett, „Jó gyakorlatok a fogyasztóvédelemben” elnevezésŇĪ megmérettetésen a telekommunikációs vállalat fogyasztói élményt emelŇĎ törekvéseit ismerték el. A UPC nevezési anyagának gerincét a vállalat mŇĪködését átható, hatékony ügyfélkezelési rendszer bemutatása alkotta.

A Budapesti BékéltetŇĎ Testület versenyének célja az volt, hogy közös platformot biztosítson a cégek számára a fogyasztóvédelemben alkalmazható, egyedi és jól mŇĪködŇĎ gyakorlataik bemutatására, valamint ösztönözze a cégvezetŇĎket a tudatos fogyasztói magatartás elterjedésének támogatására. A pályázaton a zsŇĪri két kategóriában összesen három díjat ítélt oda, amelyek közül Kozma Zsolt, a UPC vállalati kapcsolatok igazgatója a „KiemelkedŇĎ fogyasztóvédelmi gyakorlat – 2017” díjat vehette át.

 

„A telekommunikáció napjainkban a gazdaság egyik legmeghatározóbb ágazata. Vállalatunk számára különösen fontos, hogy olyan folyamatokat alakítsunk ki, amelyekben elŇĎtérbe kerül az ügyfél-elégedettség és az ügyfélélmény, és ennek fontos része a tudatos fogyasztói magatartás ösztönzése is. A tudatos fogyasztó nekünk is irányt mutat a fejlŇĎdésben – arra motivál minket, hogy rugalmasan, az igényei figyelembe vételével fejlesszük szolgáltatásainkat” – emelte ki a UPC Magyarország vállalati kapcsolatokért felelŇĎs vezetŇĎje.

 

A zsŇĪri szerint a UPC pályázatának egyik legjelentŇĎsebb eleme, hogy az ügyfélelégedettségi mutató kulcstényezŇĎként épül be a vállalatirányítási folyamatokba. Ezen kívül olyan innovatív megoldásokat is kiemeltek az értékelés során, mint az ügyfelek digitális edukációját szolgáló Wifipédia.hu oldal, és a vállalat által létrehozott UPC Fórum. Az online platformon nemcsak a vállalat kollégái tarthatnak kapcsolatot a felhasználókkal, hiszen interaktivitásának köszönhetŇĎen egy-egy problémás kérdésben az ügyfelek is tudnak egymásnak segítséget nyújtani. Emellett a UPC kiemelt figyelmet fordít a panaszkezelés közben a felmerülŇĎ problémák megértésére és megoldására, a felhasználói visszajelzésekre, valamint a sérülékeny célcsoportok elérésére is, hiszen küldetése, hogy a kirekesztetteket bekapcsolja a digitális világba, és ezek mellett ügyeljen a biztonságos internethasználatra is.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció