Jól teljesít a Huawei, a világ harmadik legnagyobb okostelefon gyártója

A Huawei fogyasztói üzletága bejelentette, hogy 2017 elsŇĎ negyedévében összesen 34,55 millió okostelefont szállított le, amely 21,6 százalékos növekedést jelent az elŇĎzŇĎ évi értékhez képest. Az IDC adatai szerint a kínai vállalat részesedése az okostelefonok világpiacán 9,8 százalékra növekedett, amellyel megerŇĎsítette pozícióját a világ harmadik legnagyobb okostelefon gyártójaként.

2017 elsŇĎ negyedévében a Huawei áttörŇĎ növekedést ért el több országban is. Több mint 50 százalékkal gyarapította okostelefon szállításait a világ 52 országában, amelybŇĎl harminckettŇĎben az emelkedés meghaladta a 100 százalékot. Kínában és Európában a vállalat fenntartotta a jelentŇĎs, 20, illetve 15 százalékos növekedést, míg Dél-kelet Ázsiában és a Csendes-óceáni térségben több mint 70 százalékkal gyarapította okostelefon szállításait.  

 

A vállalat a HUAWEI P9 sorozat és HUAWEI Mate 9 globális eladásainak köszönhetŇĎen jelentŇĎs növekedést ért el a prémium kategóriás okostelefonok piacán is: az idei elsŇĎ negyedévben a közép- és felsŇĎ kategóriás telefonok (300 USD feletti árú készülékek) aránya 11 százalékkal haladta meg az elŇĎzŇĎ évi értéket. 

 

A GfK szerint az 500 dollár és az e feletti összegbe kerülŇĎ prémium telefonok piacán a Huawei részesedése 9,7 százalék volt 2017 februárjában, 9 országban pedig (többek között Kínában, Spanyolországban, Olaszországban, Lengyelországban és egyéb kulcsfontosságú piacokon) a 10 százalékot is elérte.  

 

A vállalat legújabb zászlóshajó okostelefon sorozata, a HUAWEI P10 család februári bemutatása óta hatalmas népszerŇĪségnek örvend szerte a világon, a készülékek kiemelkedŇĎ fotózási képességeinek köszönhetŇĎen. 

 

A Huawei a tabletpiacon is jól teljesített: a vállalat táblagép szállításai 70 százalékkal haladták meg az elŇĎzŇĎ évi eredményeket. 

 

„A Huawei termékek és a márka folyamatosan növekvŇĎ ismertségének köszönhetŇĎen a vállalat fogyasztói üzletága tovább erŇĎsítette a prémium okostelefon márkapozícióját az idei elsŇĎ negyedévben” – mondta el Richard Yu, a Huawei fogyasztói üzletágának vezérigazgatója. „A cég továbbra is azon dolgozik majd, hogy minden lehetséges eszközzel növelje vásárlói számára a felhasználói élményt, valamint folytassa a Mesterséges Intelligenciát használó termékek fejlesztését.” 

 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció